אימון קבוצתי ואימון אישי לזוגיות

אימון קבוצתי

לקבוצה יש עוצמה רבה והיא עוזרת להבין , להיפתח ולייצר אינסוף תוצאות שונות מאלו שבתהליכי אחד על אחד .
עצם נוכחותם של אנשים נוספים ניתן להבחין באזורים "האפורים" , בדיוק אלו שהמתאמן אינו מודע אליהם ומייצרים לו תוצאות חברתיות ובין אישיות שאינו רוצה ואינו מצליח להבין מדוע .

הקבוצה משפרת את יכולת המתאמנים להביט פנימה , באופן טבעי המשתתפים מהווים מראה זה לזה . כמו כן, לומדים להציב גבולות , להקשיב , לשתף , להכיל ולא לשפוט – את האחרים ולא פחות חשוב – את עצמנו .

בנוסף , הקבוצה מאשפרת קילוף שכבות מעמיק , זרז לתהליכי שינוי ומכאן מדובר לרוב בתהליכים קצרים יותר והבנה חשובה – שמה שעובר עלי עובר על עוד כמה אנשים …
רבים מאיתנו , הולכים לאיבוד בתוך קבוצה , בתוך חברה , בתוך יחסים …משתתקים , משתנים , מנסים למצוא חן , שמים מסכות .

הקבוצה עוזרת לכל מתאמן לראות את עצמו מזוויות אחרות ואף מאפשרות לו לזהות , להתמודד והתיידד עם האנטי האותנטי

אימון אישי לזוגיות

אימון הינו תהליך המושתת על זיהוי והבנת ההרגלים שלנו, הדפוסים ותבניות המחשבה, דרכם אנחנו פועלים ומנתחים את עצמנו ואת יתר העולם.

אתם בטח מכירים את זה, לאחרים העצות והתובנות נובעים מכם באופן כה טבעי ואורגני, אבל כשמדובר על עצמנו.. שם, רובנו נתקעים. לזה אנחנו קוראים "דבשת". הרי אף אחד מאיתנו לא מספיק גמיש כדי לראות את הדבשת של עצמו. הרבה פעמים אנחנו צריכים שמישהו מהצד ייראה לנו את אותו המקום שאנחנו "נופלים" בו שוב ושוב, בלי להיות מודעים אליו כלל.

המושג "אימון" מגיע מעולם הספורט. כשם שאנו הולכים אל חדר הכושר ומאמן כושר בונה עבורנו תוכנית אימון על פי המטרה שלשמה הגענו, על פי היעד אותו אנו רוצים להשיג, כך גם באימון לחיים. באימון לזוגיות. מבררים יחדיו מהי המטרה, ומתחילים לפרוט מה צריך לעשות על מנת להגשימה.

האימון שם דגש גדול על זמן הווה, עם ראייה לעתיד. העבר, כמובן הוא חלק מהתהליך, כי הוא חלק מכל אחד ואחת מאיתנו, אבל הרעיון הוא "לרוץ" קדימה, ולא להתרפק ולנתח את מה שהיה.

תהליך אימון מתאים לאנשים שרוצים תוצאות ומוכנים להתאמץ לשנות על מנת להגיע אליהם.
האימון האישי מתבצע באמצעות סדרת כלים המאפשרת זיהוי והבנה של נקודות החולשה. מעבר למטרה לשמה הגיע האדם אל תהליך האימון נוצר שינוי גם ביתר תחומי החיים. לכן, אנו נוהגות להגדיר תהליך אימון אישי, באשר הוא, כתהליך להעלאת איכות החיים