ארונות חשמל – מדריך מלא

חברה מקצועית מספקת שירותי שיווק, התקנה וייצור של ארונות חשמל . במקרה של שאתם מחפשים חברה כזאת כדי לבחור חברה וותיקה שאספה לעצמה אלפי לקוחות מרוצים. ארונות חשמל יכולים להגיע מעוצבים ואיכותיים, בחרו חברה אשר ביצעה מאות עבודות של התקנה ושירות. חשוב להדגיש כי כל העבודות מתבצעות תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים והקפדה על תקנות הבטיחות של חברת החשמל ומכבי האש.

כל עבודה של ארונות חשמל יש לבצע בהתאם לתקנות מחמירות של חברת החשמל ומכבי האש בישראל. עבודה חובבנית של חשמל מסכנת את דיירי המקום ויש להימנע ממנה בכל מחיר. מבנים ישנים של חשמל וארונות חשמל מעץ כדאי להחליף לארונות חדשים עשויים פח. חברה מקצועית תציע לקהל הלקוחות מבחר עשיר של ארונות חשמל בטיחותיים בצבעים וגדלים שונים. כל עבודה מתבצעת בהתאם למידות מדויקות ודרישות הלקוח והשטח בו יותקנו הארונות.

חידוש ארונות חשמל

בניינים ובתי עסק חדשים בונים היום עם ארונות חשמל מהודרים עשויים פח עם ציפוי צבע מעוצב. השימוש בעץ להתקנת ארונות חשמל במרכז אינו מקובל עוד. בניינים ישנים של מגורים, עסקים ומוסדות ציבור כדאי לשפץ ולחדש אחת למספר שנים. כבר בעבודת השיפוץ הקרובה כדאי יהיה לחדש ולהחליף את ארונות החשמל. חידוש הארונות מעניק למתחם כולו מראה יוקרתי יותר, מהודר ובטיחותי. הארונות החדשים מונעים סכנות של רטיבות, וריקבון , שימוש בארונות פח בתחום החשמל מציע לדיירים סביבה בטוחה יותר וגישה נוחה יותר לארון החשמל.

אין זה פלא שקבלנים ומתקינים ממליצים כיום על ארונות חשמל מעוצבים עשויים פח, ארונות העץ הם נחלת העבר. ייצור, שיווק והתקנה של ארונות חשמל הם תחום העיסוק של חברה בעלת מהנדסי חשמל. חברה כזאת מספקת שירות מקצועי לבנייני מגורים, מוסדות ציבוריים ובנייני מגורים. פרט לעבודות של התקנה במבנים חדשים אשר מבצע קבלן חשמלאי מקצועי גם מאות עבודות של חידוש ארונות חשמל בבניינים וותיקים. תהליך החידוש כרוך בפירוק של הארונות הישנים והחלפתם בארונות חדשים ובטיחותיים ממתכת איכותית.

בחירת חברה מקצועית

צוות העובדים המיומן של חברה מקצועית מונה מספר יועצים מקצועיים. כל לקוח וותיק וחדש שמגיע אל החברה זוכה לייעוץ מקצועי וליווי בבחירת הארונות המתאימים. ארונות חשמל יש לבחור בהתאם לתקנות של בטיחות, גודל השטח בו יוצבו הארונות וגודלה של מערכת החשמל שיש להתקין במקום. ארונות שמותקנים בחדרי מדרגות ומסדרונות כדאי להרכיב בתוך הקיר, במקרים בהם לא ניתן לבצע התקנה פנימית יש לבחור בארונות רחבים ודקים שמאפשרים מעבר בטוח ונוח לדיירים.

מידע נוסף על ארונות חשמל

ארונות חשמל ממתכת

מומחים בתחום הבטיחות והאש מזהירים כי ארונות חשמל מעץ מגדילים את הסיכון להתפרצות של שריפות במקום. אם בחדר המדרגות שלכם ישנם ארונות חשמל ישנים מעץ מתפורר ובלוי כדאי להעלות כבר בישיבת הדיירים הבאה הצעה של שדרוג וחידוש ארונות החשמל. עבודה איכותית של ארונות חשמל במרכז מבטיחה עמידות לאורך שנים ארוכות, עיצוב יוקרתי וגישה בטוחה ופשוטה אל מערכת החשמל של הבניין כולו.

ארונות חשמל בונים היום ממתכת, שימוש בפח מגולוון בבניית ארונות החשמל הוא בטיחותי, עמיד, מעוצב ויעיל. ארונות חשמל מפח מציעים שורה ארוכה של יתרונות, השימוש במתכת או פח מגדילה את עמידות המתקן, תורמת לעיצוב המקום ומאפשרת התאמה מדויקת של הארונות לחדר המדרגות. עבודות של ארונות חשמל מזמינים בחברה שמתמחה בעבודות של מתכת והתקנת ארונות חשמל.התקנה מקצועית מבטיחה אריכות ימים ומגורים בסביבה בטוחה ונעימה לכל באי המקום.

לכן בחרו נכון ובחרו חכם עם חשמל לא "מתעסקים" !