בדיקת רטיבות בדירה ?

בדיקת רטיבות כבר עשית? אם לא חשוב מאוד לעשות בדיקת רטיבות על ידי חברת בדק בית איכותית ומקצועית אשר מתמחה בתחום זה ! למידע אודות מהי בדיקת רטיבות- איתור נזילות ואיך זה יכול לעזור לכם המשיכו לקרוא…

מהי בדיקת רטיבות

בין אם רכשת נכס לעסק או דירת מגורים עבורך חשוב לעשות בדיקת רטיבות. בדיקת רטיבות זאת כמובן לאחר שעשינו בדק בית כלומר הבאנו איש מקצוע אשר מאתר ליקויים שונים בנכס ומתריע לנו על כך. כל אחד שקונה נכס במיוחד נכסים ישנם שיש בעיה בצנרת אשר גורמת במהלך הזמן לרטיבות שמתגלה על אחד הקירות בצורת כתם עגול וגדול שרק גדל עם הזמן. צנרת שבורה או סדוקה עלולה לגרום לבזבוז כמות מים גדולה ולגרום לטחב בקיר עד למצב התפוררות. כמו כן יכולים לחדור מים מבחוץ לקירות הבית כאשר ניקוז מים לא טוב מהמזגן הבית, או שהקיר הסמוך לקרקע רטובה יספוג נוזלים ובכך יגרום לטחב וריקבון ואף לריח רע. לכן חשוב להביא איש מקצוע שבמבין בתחום ויבצע עבורם בדיקת רטיבות ויתריע לכם על בעיות שהוא רואה. לכן אל תוותרו על בדיקת רטיבות וגם על איתור רטיבות במיוחד שמדובר על מבנים ישנים  שחשופים לרטיבות ולטחב. בדיקת רטיבות תחסוך  מכם הרבה נזק בעתיד אם רק תעשו בדיקת רטיבות בזמן. לכן אל תוותרו על בדיקת וגם איתור רטיבות במיוחד אם מדובר בנכס חדש. כי תמיד רצוי לעשות בדיקת רטיבות במיוחד שבאים לעבוד או להתגורר בנכס יום יום.

7 הנזילות הכי נפוצות

כיצד ניתן לדעת על איתור רטיבות ?

ישנם מספר דרכים שניתן להגדיר איתור רטיבות. כאשר ישנה נזילה ניתן להבחין בסימנים על משטחים או קירות כמו: לחות לא מוסברת על משטחים, כתמי לחות, מריחות צבע, שלפוחיות בצבע, פיצוצים בצבע וקילופים למיניהם. לכן חשוב לבצע בדיקת איתור רטיבות כבר שאתם נכנסים לנכס עצמו, מאחר שאם לא נעשה איתור רטיבות הבעיה תמשיך להחריף עד כדי התפוררות הקיר או המשטח ואף תחריף את הנזק הקיים. לכן חשוב לבצע תיקון נזילות מים כבר שמבחינים בסימני נזילה על הקירות. ככל שתיקון נזילה יתבצע מהר יותר כך הנזק יהיה קטן יותר. הנזק של רטיבות בקיר במידה ולא מטופלת בזמן עלולה לגרום נזק כבד ואף אסתטי כגון: לשטיחים, ארונות עץ, אריחים, מרצפות, ספרים וכו'. ובסופו של דבר עלול לגרום לקריסת הקיר במידה לא מטפלים בבעיה. כמו כן רטיבות בקיר עלולה להזיק לבריאות מאחר שברגע שיש רטיבות בקיר אז מתחיל עובש,פטריות ומגיעים חרקים שונים שמזיקים לבריאותנו. לכן חשוב ביותר לעשות איתור רטיבות כמה שיותר מהר.

לשם מה נחוץ בדק בית

בדק בית היא פעולה נחוצה אשר מתבצעת ע"י איש מקצוע  מהנדס המתמחה באיתור ליקויי בניה בדירות ומבנים. הוא מתאר עבורנו בכל הבית את המקומות הליקויים בו שיש בהם רטיבות ובהתאם לכך מתריע אותנו ומייעץ לנו לטפל בהם כמה שאפשר מהר, על מנת שהרטיבות שלא תגרום נזק יותר גדול ממה שהוא. לכן מומלץ להזמין בדק בית כאשר רוכשים עסק או דירת מגורים שלרוב הם נכסים ישנים ורוב הסיכויים שהצנרת שלהם יותר בעייתית ומצריכה מעקב ובדק בית.

מקווים שהבנתכם בנושא רחבה יותר והבנתם כמה חשוב לבצע בדיקות רטיבות בדירה או בביתכם החדש…
שימו לב כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע שבחרתם נכון עשו את כל המחקר הנדרש אודותיו ובחרו את האדם המתאים , ישנם המון אנשי מקצוע מעולים בתחום אשר ישמחו לתת לכם שירות התייעצו היטב לפני שתחליטו מי למה וכמה … ! – איתור נזילות מומלץ