הסרת שיער בשיטת ipl

הסרת שיער בשיטת ipl נותנת מענה לכל אחת ואחד שמעוניינים להיפטר מהשיער המיותר, לא משנה מה סוג העור או השיער.

הסרת שיער היא תהליך קוסמטי מאוד מבוקש, בעיקר בקרב נשים אך גם בקרב גברים, מכיוון שהוא מציע להיפטר מהשיער המיותר ולהשאיר את האזורים הרצויים חלקים ונקיים. בעזרת הסרת שיער יכולים גברים ונשים להרגיש הרבה יותר בנוח, בפרט במקרים בהם יש רמה גבוהה של שיעור יתר.

שיטת ipl

מחקרים שבוצעו בעבר גילו שיש כמה סוגים של מטופלים שעוברים הסרת שיער, כאשר הם מתחלקים ביניהם לכמה קבוצות של סוגי עור וסוגי שיער. עד לפני זמן מה, הייתה שיטה אחת ויחידה להסרת שיער, והיא לא הצליחה לתת מענה לכל סוגי המטופלים- עבור חלקם הטיפול לא סיפק את התוצאות הרצויות בשל סוג העור ו/או השיער שלהם.

הסרת שיער בשיטת ipl היא הפתרון החדש והטוב ביותר בתחום של הסרת שיער. רבים שמעו עליה, אבל לא יודעים מה מייחד אותה והופך אותה לשיטה הטובה ביותר. אם כן, מדובר בשיטה להסרת שיער שבה אפשר להתאים את הטיפול לכל מטופל. ההתאמה לכל מטופל מתבצעת לפי שינוי צורת פולס לפי מאפייני העור והשיער של המטופל. כך למעשה כל אחד ואחת יכולים לעבור הסרת שיער בלי חשש, בין אם העור בגוון כהה יחסית והשיער עבה ובין אם העור בהיר ורגיש והשיער בהיר ודק.

היתרונות של הסרת שיער בשיטת ipl

שיטה זו היא השיטה הטובה ביותר להסרת שיער נכון להיום. היתרון הבולט ביותר שלה הוא כאמור האפשרות להתאים את הטיפול לכל מטופל, לא משנה מה סוג העור שלו ומה סוג השיער שלו.

חשוב לציין גם את העובדה שניתן לבצע את הטיפול בשיטה זו בכל עונה, בניגוד לשיטות הקודמות שבהן מומלץ לבצע את הטיפול בימות החורף ולא בקיץ.

יתרון נוסף הוא אנרגיית האור שמתחלפת באנרגיית חום כאשר פולס האור חודר לתוך עור המטופל. החום מחמם את האזור, ולכן הטיפול הרבה פחות כואב לעומת שיטות אחרות.

בנוסף לכך, הטיפול בשיטה גם כולל מספר טיפולים קטן בהשוואה למספר הטיפולים הנדרשים בשיטות אחרות, מה שחוסך זמן וטרחה.
הסרת שיער בשיטת ipl  תבטיח לכם גוף חלק. כל המטפלים