טיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד

ניקוי של ריפודים מבד, זו מומחיות !

ריפודים מבד הם ריפודים אשר מעוררים חילוקי דעות בקרב הרוכשים של רהיטים כמו ספות, כסאות מרופדים וכדומה. ריפודים מבד הם יפים מאד, נעימים למגע ונוחים לישיבה, ולכן הם אהודים ואהובים מאד על אנשים רבים. עם זאת, בד הוא חומר אשר נוטה לספוג כתמים ולהתלכלך בקלות, ולכן הרבה מאד אנשים מעדיפים להשתמש בריפודים חילופיים. מציעים לכם ליהנות מריפודים מבד ללא כתמים, בעזרת טיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד. נסו את השירות של מנקה ספות מקצועי זה עדיף מאשר להרוס את הספה בבית !

ניקוי ספות בד

כל מי שיש לו ספות מבד, יודע עד כמה קשה ומורכב לנקות את הריפוד שלהן. ריפוד בד, במיוחד אם הוא בהיר – אך גם אם צבעו כהה – נוטה להתלכלך בקלות יחסית, ומצד שני, קשה אד לנקות אותו מכתמים שונים. כל כתם נוזלי נספג במהירות בבד, ועלול לצבוע אותו ולגרום לכתם קבוע. שימוש בחומרי ניקוי רגילים אשר מיועדים לריפודים מבד אינו יעיל תמיד, ולא לכל סוג של כתם. לכן, אנשים רבים נמנעים מרכישה של ספות עם ריפודים מבד, או לחילופין, מחפשים דרכים שבאמצעותן ניתן יהיה למנוע את היווצרות הכתמים על הריפוד.

טיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד

ואכן, יש דרך כזאת. ישנו חומר יעיל, שאותו ניתן לרסס על ריפודים מבד, ובאמצעותו למנוע ספיגה קבועה של כתמים בספה. טיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד מתבסס על יצירת שכבת הגנה על הבד, כזו שאינה נראית לעין אך מבצעת את העבודה ודוחה את הכתמים. ריפודים מבד מכילים תכונות של יונים שליליים. לעומת זאת, החומר דוחה הכתמים מכיל תכונות של יונים חיוביים. כאשר מרססים את החומר על הריפוד, נוצרת תגובה מגנטית, אשר דוחה כל נוזל אשר מנסה לעבור בין השכבות. כך ניתן למנוע היווצרות של כתמים מסוגים רבים מאד על הבד. בפועל, לאחר שמנקים ריפוד מבד, ולאחר שהריפוד נקי אך עדיין לח, ניתן לרסס עליו את החומר דוחה הכתמים. לאחר הריסוס יש להניח לחומר להתייבש במשך כ-10 שעות. הטיפול יעיל במיוחד לכל סוגי הבד, גם לריפודי בד בהירים. חשוב לדעת, כי טיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד אינו עמיד לנצח – החומר מחזיק מעמד כשנה.

רוצים לנקות ספות או רהיטים אחרים בריפוד בד? מעוניינים בטיפול בחומר דוחה כתמים על ריפודים מבד? אל תתפשרו וחפשו את החומר המתאים או את נותן השירות המתאים לביתכם, ותוכלו ליהנות מעבודה איכותית ומקצועית ללא פשרות, שתעניק לכם ריפוד חדש ויפהפה!