מידע על הוספת חדר למבנה ושיפוצים נוספים

הוספת חדר למבנה יכולה לאפשר מספר דברים:

הוספת חדר למבנה מאפשרת לעשות שימוש נוסף במבנה קיים.
הוספת חדר למבנה, מתאימה גם למבנה מגורים, וגם למבנה מסחרי כמו משרד, בית קפה, חנות, מסעדה וכדומה.
בדרך כלל בשביל להוסיף חדר למבנה צריך לקבל את אישור הרשויות, בגלל שאסור לחרוג מאחוזי בנייה מסוימים.
הוספת חדר למבנה חייבת להתבצע על ידי חברת קבלן בניין אמינה ומקצועית, שתוכל לבנות חדר איכותי ועמיד, לשימוש רב שנים.

הוספת חדר למבנה יכולה לאפשר לכם שימושים שונים בחדר החדש (או בחדרים החדשים אם נוסף יותר מחדר אחד).
אם מדובר בדירת מגורים החדר החדש יכול לשמש כ: חדר שינה, חדר ארונות, מחסן, חדר רחצה נוסף, חדר משחקים לילדים, חדר עבודה, חדר טלוויזיה, חדר מחשבים, חדר לעישון סיגרים, חדר ביליארד, חדר לשולחן פינג פונג, חדר לאחסון יינות ועוד.
אם מדובר על מבנה מסחרי הוספת חדר חדש יכולה לשמש כ: חנות, מחסן, חדר אוכל נוסף במסעדה (לאירועים אינטימיים), מטבח נוסף למסעדה או בית קפה, חדר ישיבות במשרד, חדר עבודה נוסף במשרד, מטבח של משרד, חדר כספות של חנות (למשל לאחסון כסף מזומן או תכשיטים יקרים) ועוד.עבודות שיפוצים נוספות

וידאו מדהים לשיפוץ והוספת חדר למבנה

יש סוגי עבודות שיפוצים רבות ומגוונות כמו לדוגמה:

  •  עבודות גבס: בנייתם של קירות גבס ובניית מחיצות גבס שונות.
  • עבודות מיזוג אוויר: בנייה של תעלות מיזוג אוויר והתקנת מזגנים.
  •  עבודות של הסקה: הוספת תנורים או בניית אח, הוספת ארובה לתנור שתאפשר את פינוי העשן, הוספת מערכת חימום מתחת למרצפות, הוספת צינור גז לתנור חימום שפועל על גז.
  •  עבודות של מסגרות: התקנת מעקות ממתכת, בניית מדרגות ממתכת, התקנת סורגי מתכת, התקנתם של חלונות מפלדה, בניית מתקני משחק ממתכת (למשל נדנדות ומגלשות בחצר הבית).
  •  עבודות של אינסטלציה: בניית מערכות ניקוז, מערכות ביוב, ובנייה של צינורות להובלת מים.
  •  עבודות של ריצוף: ריצוף הרצפה במרצפות במגוון של סגנונות.
  •  עבודות של צביעה: צביעתם של קירות שונים, צביעת דלתות, צביעת מעקות, צביעת סורגים ועוד.
  •  עבודות חשמל: בנייתם של ארונות חשמל והוספת מערכות חשמל שונות.
  •  עבודות אלומיניום: התקנתם של תריסי אלומיניום, חלונות אלומיניום, סורגי אלומיניום, רשתות אלומיניום, דלתות אלומיניום, מעקות אלומיניום, פרגולות אלומיניום.
  •  עבודות של חיפוי: החיפוי של קיר חיצוני או פנימי באריחים במגוון רחב של סוגים וצבעים.
  •  עבודות שיפוץ של חדרי רחצה: החלפת האמבטיות, החלפת הכיורים, החלפת מערכת האינסטלציה, החלפת הקרמיקה, החלפת צנרת, החלפת מראות, החלפת ארון רחצה ועוד.
  •  עבודות איטום: איטום קיר שסובל מרטיבות, איטום של הגגות, איטום של מרפסות.
  •  עבודות של נגרות: בנייה והתקנה של ארונות מטבח, דלתות פנימיות, ארונות בגדים, מדפים ועוד.
  •  עבודות תקשורת: הוספת קווי תקשורת שונים, באופן מוצלח.

או למשל שיפוץ חדר אמבטיה

ישנם לא מעט נושאים שיש לקחת בחשבון כאשר ניגשים לשפץ חדר אמבטיה. למרות מגוון המחירים וחומרי הגלם המוצעים כיום בשוק, שיפוץ חדר אמבטיה אינו עניין של מה בכך ואם לא נשים לב לפרטים אנו עלולים להיתקל בבעיות תוך כדי השיפוץ וכמובן בעתיד.

אחת הבעיות המרכזיות היא כמובן הלחות המתמדת ושינויי הטמפרטורה הקיימים בחדר האמבטיה יותר מאשר בכל מקום אחר בבית. מטבעו, חדר האמבטיה הוא מקום לח ואפילו ניתן לומר רטוב כך שחומרי הגלם בהם משתמשים לצורך השיפוץ חייבים להיות עמידים מאד ללחות ומים. איטום של חריצים ורווחים כמו למשל רווח בין רהיטים כמו ארון או ארונית לקיר החייבים להיות אטומים בעזרת סיליקון או חומר איטום אחר על מנת למנוע חדירת לחות או מים אל מאחורי הארון דבר העלול לתרום להיווצרות עובש ולהרס מוחלט של הרהיט עם הזמן.

עניין נוסף הוא כמובן ריצוף חדר האמבטיה והתאמת הכלים הסניטרים. רצפת חדר האמבטיה חייבת להיות אטומה למים באופן מוחלט, אחרת המים מחלחלים אל מתחת למרצפות ועלולים להסב נזקים גדולים מאד לקירות הבית או במקרה של דירה לשכנים בקומה שמתחת.

צבע חדר האמבטיה חייב להיות גם הוא מבוסס שמן ולא צבע סיד פשוט, הלחות היום יומית בחדר האמבטיה גורמת עם השנים להתקלפות הצבע ובמקרים קשים בהם קירות החדר סופגים כמות של מים לאורך שנים, לעובש נוראי ששקשה מאד להיפטר ממנו לאחר מכן.

בעיה נוספת הם שינויי הטמפרטורה בחדר האמבט. בעיקר בחורף כשקר מקלחת חמה היא פעולה מהנה ומענגת, אולם החום הפתאומי שיכול להגיע לשינוי של עשרות מעלות עקב מקלחת חמה פוגע בחומרי הגלם, חומרי גלם איכותיים יהיו עמידים יותר בעוד שחומרי גלם פחות איכותיים יהיו עמידים הרבה פחות.

לסיכום נאמר ששיפוץ חדר אמבטיה אינו עניין של מה בכך וחשוב לדעת מה רוצים עוד לפני שפונים אל קבלן שיפוצים . קבלן שיפוצים מומלץ – האוס בנייה וייזמות