מנעולן פורץ דלתות וחשיבות של פורץ מנעולים אמין

עוד יום קשה של עבודה עבר על כוחותינו. היום היה קשה במיוחד,כי העומס היה רב בגלל החג. לקוחות רבים עמדו בתור והמתינו שעות רבות, מה שגורם לעצבים וללחץ קשים ומיותרים . ואתה, בתור מנהל הסניף, צריך להרגיע אותם, למנוע מעצמכם ומהעסק שלכם צרות ולהשאיר אותם לקוחותיכם, ובנוסף גם לדאוג לעובדים שלכם כדי שלא ישתגעו, ובסיום יום כזה, הדבר היחיד שאתה יכול לומר לעצמך הוא – כמה אני רוצה לעוף מפה עכשיו, לחזור הביתה, אל המבצר שלי, ולהירגע קצת מהיום הקשה והעמוס הזה לקראת יום העבודה למחרת.

אתה יודע שהסדרה האהובה עליך והכלב כבר מחכים לך בדירה, ואתה כבר חושב על איך תפתח בקבוק בירה קרה ותהנה לך. אתה סוגר את הסניף, מוודא שכולם הלכו ושהכל נעול, מתקדם אל עבר הרכב, פותח אותו, מתניע ויוצא לדרך שלה כל כך חיכית . לאחר כמה דקות בהם שוב חיכית בפקקים בדרך הביתה והתעצבנת קצת, הגעת לחנית הבית, עלית במדרגות ולבסוף שמת לב שמפתח הדירה לא בכיסך. לאחר ירידה מהירה לאוטו כדי לבדוק האם הוא שם, וחזרה אל הסניף כדי לראות אם בטעות השארת אותו שם, אתה מבין שאין מפתח לדירה ושאתה כרגע תקוע מחוץ לביתך, ללא אפשרות להיכנס. אתה יודע שהכלב מחכה לך שם, והיית באמת רוצה לסיים את היום הקשה הזה כבר. אז מה תעשה? אתה נזכר שיש לך מגנט על הדלת, בו יש מספר טלפון של מנעולן פורץ דלתות, ואתה מחליט להתקשר אליו.

הסיפור המתואר למעלה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו, גם אם בשינויים קלים. על כולנו עוברת שגרה מתישה וקשה, ולפעמים גם אנחנו, מכוח שגרת היום יום, שוכחים את מפתח הדירה כאן או שם, וזקוקים לשירותיו של פורץ דלת מקצועי. במאמר זה, נספר לכם קצת על הדברים החשובים שאתם צריכים לבדוק כשאתם מזמינים פורצי דלתות, ונפנה אתכם לפורץ הדלתות הטוב ביותר בתחומו, שייתן לכם שירות איכותי, בזמינות מהירה ובמקצועיות.

למה חשוב לבדוק שפורץ הדלתות שלכם הוא אמין ומקצועי?

בדיקה זו היא ללא ספק אחת מהחשובות ביותר כשמחפשים פורץ דלתות. לצערנו, רבים מהעוסקים כיום בתחום הם אנשים בעלי עבר פלילי, שהחליטו לחזור למוטב ופתחו עסק פריצה. בעסק פריצת דלתות, חשוב לעבוד אך ורק אנשים ללא עבר פלילי, שעוסקים בפריצה בתור מקצוע בלבד. אלו האנשים עליהם אנחנו יכולים לסמוך. בנוסף לכך כאלה שעברו בדיקות יושרה ויכולים להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל, המבטיחה כי אין להם עבר פלילי רשום. בצורה זו,אתם מבטיחים לעצמכם את העובדים הישרים והאמינים ביותר.

בנוסף, בעלי המקצוע מקצועיים והטובים ביותר בתחומם, אנשים בעלי מוניטין וניסיון רב, שעברו את הכשרות הפריצה שלהם בבתי הספר ובמכללות הטובות ביותר, מוכשרים ומוסמכים ובעלי תעודות. כך אנו מוודאים שפורצי הדלתות שיגיעו עד אליכם למפתן ביתכם, הם הטובים והמוכשרים ביותר לכך, ולא פחות חשוב, האמינים ביותר.

חשוב לבדוק גם שפורץ הדלתות שלכם משתמש בכלים ובחומרי הגלם האיכותיים ביותר

ומדוע נושא זה חשוב במיוחד? פורץ דלתות שלא משתמש בכלי הפריצה המותאמים לדלת הנפרצת עלול להרוס אותה ובכך להוציא אותה משימוש. כמו כן, פריצת דלתות שלא בכלי הפריצה המתאימים למעשה מבטלים את האחריות על דלת הכניסה לבית שלכם. חשוב שיבטיחו לכם שימוש אך ורק בכלי פריצה מקוריים, ובכך לא לפגוע בערך דלת ביתכם, שהיא ודאי גבוהה מאוד. כמו כן, מיד לאחר פריצת הדלת בעל המקצוע יכול להחליף לכם מנעול. גם כאן, חשוב מאוד להשתמש במנעול המקורי של הדלת, כדי להמשיך ולהבטיח את האחריות עליה, ובנוסף להבטיח שהמנעול החדש איכותי ויבצע את פעולתו בצורה הטובה ביותר, כדי להמשיך ולתת לכם לישון בשקט גם אחרי הפריצה. ןכך בעסק פריצת דלתות אתם יכולים להיות בטוחים שהשתמשו בכלי הפריצה האיכותיים והמקוריים ביותר, שלא יבטלו את האחריות לדלת שלכם, ובנוסף במנעולים המקוריים והמותאמים לדלת שלכם, כך שתוכלו לחזור ולהשתמש בדלת גם לאחר הפריצה.

כאן תוכלו לראות איזה כלים צריכים להיות למנעולן

פורץ מנעולים – מה צריך לבדוק?

כמו לפני בחירת כל בעל מקצוע, כדאי לבקש המלצות מחברים או משפחה, או באחד מאתרי האינטרנט הרבים המציעים מגוון נותני שירות ובהם גם גולשים ממליצים או כותבים ביקורות על בעלי מקצוע שעבדו אתם. בנוסף, בדקו את הכשרתו של המנעולן – היכן למד, תעודות שיש לו, שנות ניסיון וכו'.

המפתח אבד? נתקע בתוך המנעול ונשבר? המפתח ננעל בתוך הרכב? מנעולנים זמינים מסביב לשעון!
שימו לב שהמנעולן מקצועי ומנוסה ויכול להגיע אל כל מקום בו אתם נמצאים, ויפרוץ כל מנעול במהירות, מבלי לגרום נזקים מיותרים והכל עם שירות מכל הלב!

לסיכום, במידה והדלת שלכם נעולה ואתם בצד הלא נכון, בחרו נכון בכדי שיגיעו אליהם כמה שיותר מהר בעלי המקצוע הטובים ביותר, וישתמשו בכלי הפריצה האיכותיים ביותר וישאירו לכם מנעול מקורי כדי שלא ייפגע ערך דירתכם. בהצלחה בבחירת מנעולן נכון עבורכם !

מאמר מאת: ריקו המנעולן – מנעולן בבאר שבע והדרום