עבודה באירופה – כל מה שרצית לדעת על עבודות באירופה

במשך כל שלוש שנות השירות הצבאי חולם הצעיר הישראלי בעיקר על הטיול הגדול אותו יעשה בסיום השירות בצבא. כאשר לצעיר יש הורים בעלי ממון, אין כל בעיה. הצעיר פונה אל ההורים, משתף אותם בחלומותיו אותם הוא רוצה להגשים, אלה פותחים את ארנקם בנדיבות או בנדיבות מופחתת, הצעיר רוכש את כל הדרוש לו לשם הנאותיו בטיול, ויוצא לדרך. אולם רוב הצעירים בישראל לא ניחנו בהורים משופעים בכסף. בכדי לממן לעצמם את טיול חלומותיהם עליהם לעבוד קשה זמן לא מועט, עד שיחסכו את הכסף לטיול החלומות.

איך אפשר לחסוך כסף לטיול בחול?

כאשר חושבים על הטיול הגדול, צצה מיד השאלה: איך אפשר בכלל לחסוך כסף כדי לנסוע לחול? ברוב מקומות העבודה בישראל השכר המוצע לצעירים בגילאי 30-21 נמוך במיוחד, כיוון שהם מסווגים כבלתי מקצועיים. כדי לחסוך כסף מעבודות אלה, נדרש מאותם צעירים לחיות חיי צמצום במשך חודשים רבים, לוותר על רכישת בגדים ולצמצם במיוחד את הבילויים שלהם, דבר קשה במיוחד בגיל בו יציאה למקומות בילוי היא החלק החשוב ביותר בחיים. אם כך, איך אפשר לחסוך כסף לטיול הגדול בצורה יעילה? הפתרון המסתמן בשנים האחרונות הוא עבודה בחול. יש שיעדיפו לעבוד בארצות הברית, בעיקר בניו יורק, שם השכר גבוה במיוחד, אבל רוב הצעירים מעדיפים למצוא עבודה באירופה , בגלל העלויות הזולות יחסית של כרטיסי הטיסה וכן בשל הקרבה לישראל והאפשרות לבקר לעיתים קרובות את בני המשפחה בארץ. גם לבני המשפחה קל יותר לבקר את הצעירים השוהים בעבודה באירופה והם משלבים טיול משפחתי קצר עם ביקור אצל הדור הצעיר העובד לפרנסתו.

איפה כדאי למצוא עבודה באירופה ?

אפשרויות העבודה באירופה רבות ומגוונות, כמעט כמו בארצות הברית. עד לפני שנים לא רבות עיקר העבודות שאפשר היה לישראלים לעסוק בהם נמצאו באנגליה, ועד היום נשארה אנגליה היעד הטוב ביותר למציאת עבודות מכניסות כסף רב לצעירים הישראליים. כיום אפשר למצוא עבודות רבות גם בארצות הסקנדינביות, בספרד, בפריז ובמרסיי שבצרפת, באמסטרדם ובאוטרכט שבהולנד, בפירנצה וברומא באיטליה וכן בברלין. למרות הגיוון במקומות העבודה האירופיים השונים, עבודה באנגליה עדיין מועדפת על פי רוב בגלל שקל להשתלב שם עם אנגלית.