עבודה בהוואי – האם ניתן לשלב בין עבודה ונופש?

האם נראה לכם הגיוני לנסוע לאחד המקומות הכי יפים בעולם ולא לטייל ? אין דברים כאלה. רק שומעים את השם הוואי- וכבר חושבים על יופיים של האיים הללו שממוקמים באוקיינוס השקט. תארו לעצמכם שתוכלו לא רק לנפוש אלא גם לעבוד במקום שלא פעם אמרו עליו שהוא כמו גן עדן ולא סתם מצולמות בו סדרות טלוויזיה מצליחות כ"אבודים". תמונות החופים המדהימים של האי הזה שובות אותך לעד.

מהי העבודה שניתן לעבוד בה בהוואי ?

אחת העבודות שישראליים משתלבים בה בהצלחה בהוואי הינה עבודות של מכירות. עבודה בעגלות בהוואי דומה בדבר אחד לעבודות בעגלות במדינות אחרות, היא מתרחשת במקומות מרובי תיירות וקהל. אחד המאפיינים של הבילויים בהוואי הוא שהבילוי נמשך אל תוך שעות הלילה ושיש תיירים המסתובבים בכל שעות היום באי, מי למטרות גלישה, מי למטרות שיזוף ומי למטרות מסיבות עד אמצע הלילה. ככה שהעבודה בעגלות נמשכת כל יום עד לשעות מאוחרות ובכך מאפשרת למוכרים לעבוד שעות מרובות , למכור לקהל גדול של אנשים ולהרוויח כסף טוב.
עבודה בעגלות בהוואי , בגלל שמתרחשת בזירה של נופש, חשוב לזכור שכאשר נמצאים בעבודה – אז עובדים. כלומר משקיעים הרבה אנרגיות במכירת המוצרים שבדוכן לתיירים. הדוכנים יכולים להיות דוכנים של קוסמטיקה, דוכנים של מחליקי שיער , אביזרי אופנה, מוצרי ים המלח ועוד. בעבור עבודה זו חשוב להיות בעלי הופעה נאה, חברותיים, נמרצים  וחרוצים מאוד. מאחר ויוצרים רווח לפי אחוזים מעמלות מכירה, ככל שמוכרים יותר מרוויחים יותר.

שעות הפנאי

הערך המוסף הכי משמעותי של עבודה בהוואי – היא שחיים באי. בדרך כלל תנאי המגורים טובים מאוד ומקבלים מגורים נוחים ומפנקים מהחברה אליה הצטרפת לעבודה.
אבל לא באת בשביל לישון בשעות שאתה לא עובד. הוואי היא מקום מדהים לטייל בו, יש פינות חמד בכל מקום, קיימים נהרות ומסלולי טיול , מפלים עוצרי נשימה ,הרים ולעומתם חופי ים.
חוץ מטיולים באי ישנה האפשרות הפשוטה אך מדהימה של לבלות בחופים ובשמש ולהשתזף בליווי שתית משקה אקזוטי כאילו אין מחר.
עבודה בהוואי – זהו גן עדן לאילו שנהנים לגולש בים, לבלות, לאכול, לשתות ובקיצור, ליהנות מכל רגע בחיים.