שיפוץ ועיצוב דירת מגורים

כאשר חושבים על ריצוף וחיפוי, בעצם חושבים על כיסוי של שטח מסוים. ודאי שבחירת כיסוי או ריצוף מבינים שזה משנה את התמונה כולה. את פני הקרקע, הקיר, והמראה הכללי עד מאוד.

מעצבי פנים ואף אדריכלים מודעים עד מאוד לתחום רחב זה של ציפויים הכולל פסיפס, אבן, שיש, פרקטים, קרמיקה ומגוון רחב של חומרים העשויים מחומרי גלם שונים.

שיפוץ ועיצוב עם שיש

הריצוף והחיפוי בבית יכול להיות תואם את המראה, או הסגנון הכללי, והוא יכול אף להיות שונה ומשתנה בין מקומות שונים, ובתוך חדרים שונים.

יש מעצבי פנים ואף אדריכלים המשתמשים בשני סוגי ריצוף או חיפוי לעיתים באותו משטח. המשחק עם חומרים שונים מוליד תמונה מעניינת, שילוב של ישן וחדש, כהה ובהיר, מחוספס ומבריק, ובטעם אישי, וכמוהו גם באופנה, השמיים הם הגבול. עדיף להיעזר במפקח בניה במקרים הללו

כיסוי משטחים והכנתם לשימוש יום יומי, כשטיפתם, שמירה ואחזקה כללית שלהם, הינה פרט חשוב בבחירת ריצוף ואף בבחירת קרמיקה.

ריצוף ועיצוב הבית עם אריחי קרמיקה

אדם שאין בידו זמן לניקיונות אין סופיים לא יבחר פסיפס קטן ובהיר ומבריק בחדר האמבט, יתכן ויבחר משטחי שיש מבריקים, בעלי מרצפות בגדלים של כמטר אורך ורוחב של ארבעים סנטימטרים.

היום ניתן למצוא בשוק מגוון גדלים של ריצוף ושל קרמיקה. וכמוהם, גם שיש, אבן מסוגים שונים ומשטחי פסיפס העשויים מלכתחילה כשמתחים רחבים עליהם מודבק הפסיפס מראש.

עיצוב חדרי שינה עם פרקט

אדריכלים וכמוהם גם מעצבי פנים, ישימו דגש ויבליטו בעיניכם את החשיבות של בחירת החיפויים השונים. יש המעדיפים פרקטים, או חדר מחולק לריצוף קרמיקה בשילוב פרקטים, ויש המעדיפים אבן או שיש, מבריקים, או בסגנון מאט. הצבעים והטקסטורות שחומרים אלה מאפשרים לנו לבחור הן רבות לאין שיעור.

יש לבדוק את מגע האבן, השיש או הקרמיקה אותה בחרתם, ולראות שהוא מתאים לתחושה הנעימה לכם.

יש לחשוב על ניקוי אותם משטחים, אם הם חלקים ומבריקים או בעלי בליטות ומשקעים, אזי ודאי שתידרש עבודה מסוג אחר, ואולי אף חומרי ניקוי והברקה שונים.

היום האופנה מגוונת עד מאוד בתחום החיפוי והריצוף. ניתן לראות אריחים בסגנון רומאי, רנסנסי, בעל הטבעות של נצנצים, או אבנים טבעיות ומאסיביות. ניתן לבצע עיצוב חדרי רחצה עם אריחי חיפוי רצפה וקירות גם הגדלים משתנים, ניתן למצוא קוביות קטנות המשולבות במלבנים גדולים, ואף אריחי ענק של מטר מרובע לפחות.

עבודה עם שיפוצניק !

כולנו עברנו לפחות פעם אחת את תהליך השיפוץ בבית או בעסק, ואיך אפשר להסתדר בלי קבלן שיפוצים
שיפוצניק מקצועי יכול גם לעזור לכם עם עבודות עיצוביות בבית , תוספת עם גבס זהו פתרון מדהים היום לעיצוב חללים שונים בית ישנם המון דוגמאות מדהימות , דוגמא אחת בוידאו הבא :

שיפוצניק טוב יכול גם להמליץ לכם מתוך הידעה שלו על חומרם שונים שיוכלו להתאים לכם לחלל כזה או אחר בבית , אולי אפילו יוכל לעזור לכם להשיג מחירים טובים עקב עבודתו השוטפת עם ספקים שונים – חשוב בשביל להבטיח שהוא אכן מקצוען בקשו לראות עבודות קודמות ודוגמאות שונות של דברים שהוא אכן יכול לבצע ככה תיהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה מקצועית .לבחור שיפוצניקים מתאימים היא משימה לא קלה… עלינו לוודא כי העבודה תסתיים בזמן, בצורה נקייה ואסטטית.

שיפוצניק הוא אדם המתמחה בכל תחומי עבודות השיפוץ הכוללים:

  • צביעה והמלצות צבע לצביעה אומנותית.
  • עבודות גבס וביניהם: תיקוני גבס, נישות גבס, מזנוני גבס, התקנת תאורה מעוצבת וספוטים.
  • שיפוץ מטבחים וארונות.
  • ריצוף אבן ושיש.
  • עבודות חשמל והתקנת נקודות חשמל.
  • עבודות אינסטלציה. – אינסטלטור
  • עבודות פסיפס.
  • תיקון חדרי רחצה ועוד.