שערים לחניה עבודות מסגרות

שערים לחניה – ביטחון ובטיחות

כאשר דנים בסוגיית שערים לחניה נוכחים לדעת ובעיקר לחוש כי יש שערים שגורמים כאב ראש ויש שערים שמרגיעים ומשקיטים אותו. מדובר בתחום מורכב, אשר מחייב מקצועיות רבה. צאו וחשבו כמה מרכיבים כרוכים בשער לחניה: סוג החומר שממנו הוא עשוי, אורכו, גובהו, סוג הפרופילים שלו, עוביים, משקל השער, הגלגלים המתאימים לו, הצירים, המסילה, המשקוף, חישוב העומס המרבי, מנגנון הפתיחה והסגירה המותאם למספר הפעמים ביום של יציאה ממתחם החניה ומהכניסה אליו ועוד.

https://www.fabraz.co.il/ פברז שערים לחצר , סורגים , גדרות מעוצבים

התקנת שער לחניה

על מנת להתקין במתחם החניה בביתכם את השער הטוב ביותר מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע. לפני שאתם פונים אל נציג שירות של מי מהחברות המייצרות שערים לחניה חשוב ביותר שתתייעצו עם בעל מקצוע, הואיל וסביר ומן הסתם גם לגיטימי שאיש השירות ירצה להחתים אתכם לאלתר על חוזה הזמנת השער והתקנתו.

שער לחניה אינו מוצר שרוכשים מדי ימים שני וחמישי בשבוע, לכן מוצדק ואף חיוני לערוך בירור יסודי ומקיף. מבין הסוגים השונים של שערים לחניה יש יתרונות רבים לשער חשמלי (רצוי ומומלץ לוודא כי הברזל שממנו הוא עשוי יהיה מגולוון, חסין מפני חלודה), מיוצר על פי  התקן הישראלי 900.21.03 של מכון התקנים הישראלי.

שערים עם כנף אחת או שתיים, שערי הזזה או גלילה, מפלדה, אלומיניום או ברזל, מעץ או מזכוכית,  שערים מתרוממים (הם מספיקים ויעילים בחניונים שבהם מוצב שומר קבוע אבל הם ודאי אינם אפקטיביים במתחמי חניה ביתיים, שבהם באופן טבעי לא מוצב שומר בפתחם בכל שעות היום והלילה.

כשאתם בוחרים שער לחניה קחו בחשבון היתכנות מצב שבו לא ניתן יהיה להשתמש במנגנון החשמלי לפתיחתו, אם בשל הפסקת חשמל או תקלה על שהיא במנוע, לכן מומלץ ביותר לרכוש שער שניתן יהיה לפתוח אותו גם באופן ידני, שהרי איש מכם ודאי אינו רוצה להיתקע עם מכוניתו במתחם החניה ללא יכולת לצאת ממנו או להיכנס אליו.

 במתחמי חניה רבים ניתן לראות שערים מושקעים ומעוצבים בנוי ובהידור. כאשר מתחם החניה גלוי, ודאי חשוב למי מכם שמשקיעים מאמץ ומשאבים בטיפוח חזות הבית וסביבתו שגם השער של מתחם החניה יהיה מוקפד ויפה, אבל עם כל חשיבות עיצובו חשוב להקפיד בעיקר על היותו איכותי ובטיחותי.

דוגמאות לשערים

שערים אוטומטיים- הסוף לבעית החניה

כמה פעמים הגעת הביתה והסתובבת למטה רבע שעה סביב הבלוק בשכונה רק כדי למצוא חניה? כמה פעמים חזרת אחרי יום עבודה מתיש וגילית שאיזה חוצפן אחד תפס לך את החניה, למרות שהשלט חניה פרטית ניצב בדיוק מעליה באותיות גדולות? כמה פעמים איחרת לפגישה חשובה בעבודה, או נאלצת לצאת מהבית רבע שעה מוקדם יותר בגלל טקס חיפוש החניה? אם אחד מהתסריטים האלו מוכרים לך, אולי כדאי לך לשקול להתקין שערים חשמליים ?הטכנולוגיה של שערים אוטומטיים כיום מפותחת הרבה יותר מבעבר. אנשים רבים מעדיפים לחסוך את החיפוש המתיש של חניה ומחליטים ללכת על בטוח. כיום, קיימים גם מבחר ענק של דגמים וצבעים עבור שערים אוטומטיים, כך ששער כזה לא בהכרח יכער את הדירה היפה שעיצבתם. 

מדוע זה כדאי?

חברות רבות מוציאות אלפי שקלים בחודש על חניות שמורות לעובדים שלה, שערים אוטומטיים יכולים לפתור בעיה זו, בהוצאה כספית חד פעמית, ולחסוך כסף רב כל חודש. בנוסף טבעו של האדם הוא להגן על רכושו, ולהגדיר את מיקומו, שערים חשמליים יוכלו לספק צורך זה, וגם לענות על הצורך של האדם בפינוקים קטנים, בינינו, מי לא אוהב ללחוץ על השלט ולחכות שהשער הפרטי שלך יפתח. הפתרון הטוב ביותר  שמספקים שערים אוטומטיים הוא חסכון בזמן. אף אחד לא אוהב לבזבז זמן מיותר במציאת חניה ליד הבית, או ליד המשרד, שערים אוטומטיים יחסכו לך את הזמן הזה במשך כל יום.

מה עושים במקרה של תקלה?

שערים אוטומטיים, מאחר והם בנויים על מנגנון חשמלי, עשויים להתקלקל מידי פעם, כמו כל מכשיר חשמלי. אז במקום להתרגז, ולהניח שמכרו לכם "חתול בשק", הנה מספר דברים שעליכם לעשות: ראשית, התקשרו לחברת שערים אוטומטיים, רצוי זו שממנה הזמנתם את השער שלכם וספרו להם על התקלה. חברה אמינה תטפל בפנייתכם במהרה, ולא תגרום לסחבת מיותרת. חשוב שתדעו שחברות מסויימות נותנות אחריות מלאה על שערים אוטומטיים , כלומר החברה תדאג לבוא ולתקן את השער במהרה, וללא כל עלות מצד הלקוח, אז כאשר אתם פונים לקנות שער כזה, רצוי שתבררו מול החברה מה התהליך בהנחה ומתקלקל השער.